Hoe kan ik Vlaamse tv-programma's hier in Nederland terugzien via een soort 'uitzending gemist'? Ik heb actieve tv van KPN.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Ik denk dat dit niet zal gaan omdat dit te maken heeft met rechten die je moet hebben,
Je kunt niet zomaar programmas afspelen in een ander land
Bv Tv Vlaanderen mag men buiten Belgie niet bekijken, ook niet als je op vakantie gaat en je schotel meeneemt, Deze programmas mogen alleen bekeken worden in Belgie
Robby BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zal je beroep moeten doen op de diensten van de televisiezenders zelf. Zoals iwatch (vtm). Echter zullen deze diensten mogelijk geblokkeerd zijn voor buitenlandse verbindingen. Een mogelijkheid is gebruik maken van een VPN-provider.