Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iPad gestolen. Wat moet ik nu doen?

Mijn iPad is vandaag gestolen uit mijn kofferbak samen met mijn tas en nog wat spullen. Wat moet ik nu precies doen?? Veel van mijn Apps staan nog open waar je een wachtwoord nodig voor hebt.
Ik heb geen "zoek mijn iphone" etc app , dus ik kan hem sowieso niet meer terugvinden.
Moet ik nu mijn apple-id wachtwoord wijzigen?? Wat moet ik doen?

Alvast bedankt!!!

Toegevoegd na 4 minuten:
iPad had trouwens een pincode. En ik wil dus niet dat de dieven bij mijn gegevens etc kunnen komen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
569

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De zoek mijn iPhone/iPad/iPod app is standaard aan, dus je op iCloud.com je iPad traceren, leegmaken, blokkeren en een bericht achterlaten.
Als je de locatie te pakken kan je beter een screenshot of een foto maken en aangifte doen met deze foto.
neem nooit zelf actie!
daarna kan je het beste alles wissen van je iPad en je Apple ID wachtwoord wijzigen.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Inloggen op iCloud.com met je Apple id kan je hem in iedergeval blokkeren of wissen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Www.icloud.com
Dan log je in met je Apple id daar ( je email van de AppStore ) en dan bij mijn apparaten staat je iPad

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding