Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik reageren op mensen als mijn vraag is verwijderd?

Net geregistreerd met mijn 1e vraag. Is verwijderd. Kan ik ergens wel begrijpen, maar wel 7 reacties en ik kan niet reageren op hun reacties, terwijl zij er ook de moeite voor hebben genomen. Of kan dat wel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
92
Amadea
10 jaar geleden
Stel bij de Notificaties onder Instellingen van profiel in dat je bericht krijgt van alle antwoorden en reacties. Dan weet je altijd wie er op jouw vraag gereageerd hebben, ook al wordt die verwijderd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer je een vraag stelt op GoeieVraag, krijg je iedere keer een bericht per mail als er een antwoord of reactie op komt.
Kijk even in je inbox of die zeven mailtjes er nog zijn, dan kun je deze mensen nog via BERICHTEN op GV een reactie sturen.

Wat je hieruit kunt leren is
) goed opletten welke regels er zijn voor het stellen van vragen [en antwoord geven]
en
) nooit meteen [te snel] je mailtjes van GV deleten! :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je de namen van hun profielen nog weet kan je ze benaderen via een privebericht, anders heb je helaas pech wanneer je vraag is verwijderd.

Om te voorkomen dat je vraag in de toekomst weer wordt verwijderd is het handig om een keer de richtlijnen te lezen:
http://www.goeievraag.nl/pagina/richtlijnen/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding