Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is airsoft nou legaal in Nederland? Waar/hoe kan ik voordelig een airsoft wapen kopen?

Is airsoft nou legaal in Nederland? Waar/hoe kan ik voordelig een airsoft wapen kopen?

En wat voor is het beste? AEG? Het liefst een krachtige, van goede kwaliteit.

En hoe zit het met werkende op gas? Klopt het dat je met propaan, een speciale adapter, en siliconen spray ofzoiets veel voordeliger kan schieten?

Graag krijg ik hier zoveel mogelijk informatie over.

Alvast hartelijk bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, airsoft is nu legaal in Nederland, maar aan het hebben van een airsoftgeweer zijn wel regels gebonden. Je moet bovenal lid zijn van de NABV, dit kost iets van 100 euro per jaar:
http://www.nabv.nl/

Op de site van de NABV kan je ook de volledige procedure vinden die je moet doorlopen voor het importeren van softair-wapens.

Wat ik zelf een goede site vind is www.Kotte-zeller.de. Ze hebben een enorm selectie van beginnersniveau tot wapens van duizenden euro's.

Wat het beste is mbt AEG of gas, daar kan ik geen antwoord op geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Airsoft in Nederland valt onder de wapenwet, Om een airsoft wapen te mogen bezitten moet je lid zijn van de NABV, (Nederlandse Airsoft Belangen Vereniging) Dit kost volgens mij rond de 80 euro per jaar. Sorry dat ik voor de rest geen antwoorden op je vragen kan geven, maar ik hoop je hiermee ieder geval een beetje te helpen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding