Hoe houd ik mijn boekhouding in de gaten van mijn bedrijf?

Misschien speciale programma's hiervoor!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Wat wil je boekhoudprogramma in de gaten houden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn betaalde en niet betaalde facturen van me klanten om het
in de gaten te houden.
ronron1212
10 jaar geleden
Als je je boekhouding in een financieel pakket bijhoud en dit pakket na behoren hebt ingericht en gebruikt staan de te betalen facturen onder je crediteuren en je nog te ontvangen bedragen van je klanten onder de debiteuren en dit allemaal op naam en totaal open en betaald.

Antwoorden (2)

Ik hoorde dat je iets hebt van "AFAS Personal". Dat zou kunnen werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een goede boekhouding bij doen (mits je beperkte kennis hiervan hebt) is het beste te doen met een boekhoudprogramma of software. Indien je zelf goede kennis hebt kan je het ook bijhouden in Excel bijvoorbeeld, maar boekhoudsoftware vergelijkt het proces enorm! Er zijn talloze programma's van zo goed als gratis tot wat duurder die je hiermee kunnen helpen, hiermee kan je elk kwartaal heel snel een btw-aangifte eruit rollen bijvoorbeeld.