Kun je bepaalde categorieën uitschakelen?

Stel ik wil van een bepaalde categorie geen vragen zien, kan ik die dan blokkeren.
Ik heb bijvoorbeeld totaal geen verstand en interesse in een bepaald onderwerp, dan is dat wel een uitkomst!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt, als je alle vragen ziet, geen categorieën uitsluiten. Ook al heb je in je profiel je interesses aangegeven.
Je zult zelf de categorie die je interesse heeft moeten kiezen.
Klik bovenaan Categorieën en kies steeds de betreffende categorie.
SimonV
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt via jouw profiel je interesse aangeven. In principe krijg je dan alleen vragen in die categorie.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb net gekeken bij instellingen en daarna bij interesses maar volgens mij krijg ik ook berichten te zien waar ik niet in geinteresseerd ben.