Zijn er andere soorten berichten van goeievraag.nl behalve dat je vraag/antwoord verwijdert is?

Ik keek zojuist in mijn inbox van GV en zag een waslijst van verwijderde vragen(reeds gesteld enz.) Zijn er ook andere mailtjes die je kan krijgen van GV?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Je kunt ook zelf instellen of je bepaalde mails wilt ontvangen via Instellingen -> Notificaties: http://www.goeievraag.nl/gebruiker/notificaties
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan geen vraag stellen dan geen antwoordt geven, al probeer ik het nu al voor de 10de keer, bij mijn activiteiten staat dat ik nog niks geplaatst heb

Het beste antwoord

Ja hoor, ik heb ook wel eens een bericht gehad dat ik goeroe van de maand was geworden, dat is een leuk bericht.
Of dat je klacht afgewezen is, of juist toegekend, dat kan ook.

Andere mogelijkheden: vraag/antwoord verwijderd of antwoord in reactie veranderd of bedankt voor de melding van iets, bijvoorbeeld een antwoord dat geen antwoord was of een antwoord dat al gegeven was.
Er zijn allerlei variaties mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, er zijn ook berichten dat je melding verwerkt is over een bericht. Dit krijg je als je een vraag rapporteert en de vraag is dan verwijdert.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik rapporteer dan ook nooit ;)
Dat je een medaille hebt gekregen, dat je vraag is verplaatst, of dat een andere gebruiker je een bericht stuurde.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ja ik heb ook een melding met dat ik meerdere accounts heb!
Was uit eindelijk niet waar, maar er zijn meerdere meldingen! haha