Is er bij de mediamarkt de ipod 5 te koop van 16gb

Ik zag via kieskeurig op de site van mediamarkt dat er ipods 5 te koop zijn alleen kierkeurig gaf ook aan bij bcc eentje van 206 euro alleen dat blijkt een ipod 4 te zijn!! Dus mijn vraag is: Kan iemand bevestigen voor mij dat de ipod 5 met 16gb bij de mediamarkt te koop is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

ja die zijn er, ik weet niet of het in jouw filiaal is, maar ze zijn er wel