Zijn punten en niveau niet meer een soort van kasten indeling?

zoals, dat bijv. iemant beter is dan de andere.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Absoluut niet, Het zegt helemaal niets.
Elke gek kan hier ontzettend veel punten verzamelen. Daar hoef je niets bijzonders voor te kunnen.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In een kaste word iemand geboren en komt er nooit meer uit.
Punten en daarmee niveaus kun je verdienen. Je kunt altijd boven jezelf uitstijgen. Daarom is het niet hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor...

Het kaste-systeem is niet goed begrepen systeem in het westen... Iedere kast voelde zich superieur over de andere... En zo is het ontworpen en ook lang geweest... Totdat de blanke zijn gezicht liet zien in India... Toen was het over...

Op GV is het gewoon een aantal, meer niet... Stelt niets voor... En ik ben niet beter, ik verspilde alleen veel meer tijd aan GV dan een ander...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Verspilde? Verleden tijd? Ben je opgehouden?