Kan ik een gegeven minnetje terugdraaien?

Ik heb net iemand die ik een plusje wilde geven, in de haast per ongeluk een minnetje gegeven, kan ik dit nog herstellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik nou ook wel eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haastige spoed is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
altijd goed?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bijna altijd..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat overkomt mij ook wel eens, wil dan juist een plusje geven. + voor je vraag! Heb ik heel bewust goed op geklikt hoor:-)

Antwoorden (7)

Nee helaas.. dat gaat niet.

Wat je nog kan doen om het goed te maken: een plusje voor een ander antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel, beste antwoord wat mij betreft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een heel slecht idee wat mij betreft. Plusjes en minnetjes geven aan hoe goed het ANTWOORD is, niet hoe goed je de ANTWOORDGEVER vindt.
Aan de plusjes en minnetjes kan je aflezen of een antwoord klopt (of anders of veel mensen denken dat het antwoord klopt), als je punten geeft vanwege de persoon en niet vanwege het antwoord, lijkt het antwoord dus beter dan het is; zal iemand het onterecht eerder geloven.
En deze site draait toch om goede antwoorden, toch niet om de puntenwedstrijd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oooeh...stout idee van me.. dat is me de - wel waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut heel stout -1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ownee wilde toch een +1 geven wat nu :O Nee hoor je hebt 'n plusje van me gehad :);)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Viel me al tegen,rick :-)
ja, door een plusje te geven. ik had er nog een stuk of 30 van je goed volgens mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan dus niet, als je al gemind hebt kun je hetzelfde antwoord niet meer plussen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op een ander antwoord dan he
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had je antwoord op de vraag over het fries per ongeluk gemint, terwijl je m.i. echt een plusje had verdiend, maar die andere 29 keer???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo, je plusje is gezet bij het kraamcadeau. Alles weer goed?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan niet zien wie er mind, dus dat wist ik niet en de andere 29 was verzonnen, maar bedankt voor plus uiteraard.
Nee, die kan je niet terug draaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet er even een reactie van je bij, waarin je uitlegt dat het een foutje is en geef hem een plus voor zijn vraag, of ander antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan er even een reactie bij zetten dat het een foutje was, en vaak geeft een ander dan wel even een plusje erbij om het te compenseren
14 jaar geleden
wat je kunt doen is kijk of die persoon die je perongeluk een minnetje hebt gegeven ook vragen heeft gesteld.
en makeer dan een van zijn vragen als een goeie vraag en dan heeft hij toch zijn plus punt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee en het is niet terug te draaien... Ook niet door een compensatie... Er wordt een rekenmethode op de uitslag losgelaten die trekt het uit elkaar om zo een klassement van waardering te krijgen...

Het komt bij mij zo vaak voor dat mensen zich vergissen en min stemmen... Ik ben koploper minnen, ik wordt het meest bemind...

Het is niet terug te draaien, een eenmaal gegeven min...