Als je een nieuw contact hebt in je whatsapp komt die dan op alfabetische volgorde?

Als je een nieuwe contact toevoegd op whatsapp (android) komt die persoon dan op alfabetische volgorde of komt die helemaal onderaan net als bij de iphone en moet je die eerst vernieuwen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

ik heb nooit een apple gehad maar op android gaat ie bij mij automatisch op alfabetische volgorde. als je een nummer toevoegd komt die helemaal bovenaan, wat het nummer dan ook is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de iPhone gaat ie op alfabetische volgorde hoor! Bij de android ook het gaat allemaal vanzelf je hoeft dus niks te doen ;) maar soms gaan er contacten van mij ook onderaan maar dat betekent dat het nog niet een echt contact is ofzo nou ja, ik hoop dat je hier wat aan hebt!