Zijn er professionele 'beantwoorders' op 'Goeie Vraag!'?

Zijn er mensen die voor hun beroep vragen beantwoorden op 'Goeie Vraag!'?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/kennispartner Deze partners zouden professionele antwoorden geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar krijgen ze ook betaald voor hun antwoorden?
Rieneke1
10 jaar geleden
Nee, de beloning bestaat uit gratis reclame voor hun website.

Het beste antwoord

Er zijn enkele Kennispartners. Dat zijn bedrijven die namens hun merk of instelling vragen beantwoorden. Die zou je professionele beantwoorders kunnen noemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Kennispartners beantwoorden niet "voor hun beroep".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hun medewerkers wel.
SimonV
10 jaar geleden
Daarnaast beantwoorden kennispartners de vragen niet. Ze geven “aanvullende antwoorden op de antwoorden”.
SimonV
10 jaar geleden
Bij nader inzien:
Voor mij betekende “voor hun beroep” dat men hier de hele dag mee bezig is. Maar je zou “voor hun beroep” ook kunnen lezen als “als onderdeel van hun beroep”. In dat geval klopt je antwoord. Plus. Voorbeeld Kennispartner:
http://www.goeievraag.nl/vraag/eten-drinken/naam-boerenbrood.496856
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt!