Hoe kan je iemand waarderen op GV?

Je kunt nl niet meer iemand veel +jes geven aan 1 persoon. Hoe moet je dat nu doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Waardering is een gevoel en heeft niets met punten te maken. Je kunt in een reactie altijd zetten dat je de vraag of het antwoord waardeert/goed vindt. Daarvoor hoef je geen puntjes te geven.
Daarbij zul je met je nieuwe account eerst weer boven de 100 punten moeten komen wil je uberhaubt punten kunnen geven.
Maar punten zeggen mij niets. Ik vind een reactie op een vraag of antwoord veel meer zeggend!

Kort gezegd: waardering kan in woorden ipv in punten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jij waardeert me al... Daar hoef ik geen puntjes voor...

Maar als je dat wel wil, dan moet je de drempel van 100 punten halen... Dan kun je meedoen aan het (be)minnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een plusje geven is enkel een vluchtige manier om te laten zien dat je het eens bent met het gegeven antwoord.

Als je iemand echt wilt laten voelen dat je diegene en het gegeven antwoord waardeert, kun je er een reactie bij achterlaten met de motivatie waarom je diegene en/ of het antwoord waardeert.
Als je het nog persoonlijker wilt maken kun je uiteraard ook een privé berichtje sturen.

Ik denk dat geschreven, persoonlijke berichtjes veel meer voor iemand betekenen dan een vlug aangeklikt, betekenisloos puntje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door een respectvol antwoord of reactie te geven en als je iets aan de antwoorden hebt geef je een plus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij zit nu nog in niveau 1. Als je wat meer puntjes hebt en je komt in niveau 2, dan kun je plus en minduimpjes geven.