Is het mogelijk op GV terug te zien wat meest zinvolle vraag was?

Soms zie ik vragen en antwoorden waar ik erg veel aan heb. Natuurlijk ook wel onzin.
Nu vraag ik me af: kun je de beste vragen die ooit zijn gesteld op GV plus de antwoorden ergens terug te kijken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.goeievraag.nl/top/vragen

Volg deze link, en je krijgt de "top" van de beste vragen van GV
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat zijn allemaal miet persé zinvolle vragen.
Wel een +1 voor je zinvolle antwoord.
AWM
14 jaar geleden
miet=riet
AWM
14 jaar geleden
riet=piet
AWM
14 jaar geleden
piet=niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, dat is waar, dat ben ik met je eens. Maar wel de vragen met de meeste plusjes. Dus zullen een hoop Gv-ers de vraag zinvol hebben gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gaat het wel met je? Het rijmen gaat je uitstekend af zie ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben er blij mee.+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je, en graag gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas gootje 08, ik lees je reactie maar ik stel de vraag echt niet voor de plusjes maar het was voor mij een oprechte vraag.
En je hebt het antwoord gegeven waar ik naar op zoek was dus krijg je ook de tien punten voor het beste antwoord. Bedankt voor de link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je die reactie op antwoordman, waarop ik het heb over de vragen met de meeste plusjes?
Want wat ik daarmee bedoel te zeggen is niet dat het om de punten gaat, maar dat een hoop mede GV-ers de vraag zinvol hebben gevonden, en daarom een plus hebben gegeven, voor de waardering. En puntjes is nu eenmaal hier op GV de manier om je waardering te tonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alvast bedankt voor beste antwoord. Ik ga nu naar bed, 't is al best wel laat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoelde inderdaad de reactie op antwoordman.
Ik weet dat het bij GV vaak om de puntjes gaat en ik moet toegeven dat ik dat ook wel leuk vind maar dat is niet mijn doel. Ik stel de vraag voor het antwoord. En bedankt voor het antwoord. Welterusten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt.