Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is mijn icewatch echt?

* geen idee wat de categorie is, sorry!!
Ik heb hem gekregen en wil toch wel weten of hij echt is
Zo ziet de 'icewatch' eruit:
Voorkant: roze banden met draai mechanisme rond de klok, datumvenster en in de hjorloge staat icewatch met ® en het tekentje van icewatch. Er staat 5 atm en water resisatnt ook zit er een glow in de dark stipje op dat draaimechanisme. Op het ijzeren gespje staat ook ICE met het tekentje en de ® en op het dingetje waar je je riempje tussenschuift staat ice watch met tekentje en ®

Achterkant: beide bandjes staat ice watch met tekentje en ® en op het metalen plaatje staat: www.ice-watch.com, stainless steel caseback, ice watch met tekentje en ® , designed in belgium, miyota japan movement en assembled in china.

Weet iemand door deze gegevens of hij echt is?? Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
420
Castle
9 jaar geleden
Zet er een foto van.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Echt heel duur zijn ice watches niet, dus de kans op imitatie lijkt me vrij gering.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar heb je ook weer een punt; al zal Ice Watch zelf ook niet veel meer dan een dollar kwijt zijn. ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zag net dat hij wat slordig is afgewerkt wel bij de stipjes van tijd, bijv bij de 5 en 6 dus ik denk toch een imitatie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kan je zo niet zeggen. Al die ken merken staan ook op de immitaties. Dat rrrtje staat voor registred trademark protected by copyright. Dit betekent voor de chinezen: the right to copy. En dat doen ze tegenwoordig steeds beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding