Hoe kan goeie vraag snel verkeerd gestelde vragen verwijderen?

Het gaat soms binnen twee min. Bekijkt iemand alle vragen die gesteld worden of is het computer gestuurd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn veel vrijwilligers die zelf heel actief zijn op GoeieVraag die gevraagd worden om moderator te worden op GoeieVraag. Doen hun dat dan hebben zij het recht om vragen te verwijderen of om antwoorden naar reacties te plaatsen etc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, als je een bepaald niveau bereikt en een bepaalde kwaliteit van vragen en antwoorden hebt, word je gevraagd of je moderator wil worden. Er is bijna altijd wel een moderator online.
Antoni
9 jaar geleden
Op http://www.goeievraag.nl/help/moderator staat dit: "Wie zijn de moderators? Het moderatie-team bestaat op dit moment uit de volgende gebruikers:
• amigo
• AWM
• itsme
• javaansezware
• Kimath Elke moderator is te herkennen aan het M-icoon dat rechtsboven bij hun persoonlijke afbeelding wordt getoond."
Antoni
9 jaar geleden
racefiets, Goeie Vraag is onderdeel van de Sanoma Media Netherlands groep, een uitgeverij. Dat staat linksonderaan op de website.

Andere antwoorden (2)

Gebruikers kunnen een vraag melden die volgens hen niet aan de richtlijnen voldoen.
Die vraag zal dan eerder door de moderators beoordeeld worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De moderatoren doen dit en afgezien van het feit dat ze zelf de vragen lezen, worden ze ook 'getipt' door gebruikers die melden dat sommige vragen niet goed gesteld zijn.