Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik sta voor Engels een 4 en voor een ander vak een 8 heb dus 2 compensatie punten kan ik die gebruiken voor Engels zodat ik over ga?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
677
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor niveau doe je?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt een beetje aan de regels op je school. Ik denk dat je decaan een zinniger antwoord kan geven dan iedereen op deze website.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Crane2 doe mavo

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens rijksoverheid.nl:

Je bent geslaagd als:

- alle eindcijfers een 6 of meer zijn; of
- één eindcijfer een 5 is en alle andere eindcijfers een 6 of meer; of
- één eindcijfer een 4 en de overige eindcijfers een 6 of hoger waarvan ten minste één 7 of hoger; of
-voor twee vakken een eindcijfer 5 en de overige eindcijfers een 6 of hoger waarvan ten minste één 7 of hoger;
- geen eindcijfer lager is dan 4.

Als jij alleen voor Engels een 4 hebt en voor de rest dus allemaal minimaal een zes of hoger waarvan minimaal één een zeven of hoger, dan ben jij geslaagd. Je mag dan dus geen andere onvoldoendes hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De vraagsteller vraagt of ze overgaat dus ik neem aan dat ze geen examen heeft gedaan. Maar daarmee veranderd het niet veel aan het andwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding