Waarom log ik soms automatisch uit bij goeievraag.nl?

Op onverklaarbare wijzen besluit goeievraag mij uit te loggen bij de website. Zelfs wanneer ik een reactie aan het schrijven ben.

Het heeft niets te maken met mijn browser (cookies etc) die staan allemaal goed ingesteld en het probleem doet zich niet voor bij andere websites.

Mijn internet verbinding is heel erg stabiel en van uitvallen is nooit echt spraken.

Deze vraag is al eerder gesteld hier: http://www.goeievraag.nl/vraag/goeievraag/log-opeens.175465
Maar daar kan ik geen goed antwoord vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mogelijk ligt dat aan jouw instellingen van Linux Mint. Op het hulpforum daarvan staat het volgende:

Waarom word ik automatisch uitgelogd?
Als je de optie 'log mij automatisch in bij ieder bezoek' niet aanvinkt, blijf je maar voor een bepaalde tijd ingelogd. Zo wordt vermeden dat anderen jouw account misbruiken. Om ingelogd te blijven, moet je bij het inloggen die optie aanvinken. We raden dit echter af als je het gebruik maakt van een openbare computer, bijvoorbeeld op school, in de bibliotheek, in een internetcafé, enz. Als deze optie niet beschikbaar is, heeft de beheerder deze uitgeschakeld.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb even gekeken, maar dit vinkje staat aan.