Is er een manier om duimpjes omlaag te zien?

Het kan iedereen voorkomen dat je een antwoord geeft dat niet correct is. Misschien omdat je een verkeerde bron hebt gebruikt, ervaring hebt dat verouderd is, of de vraag verkeerd hebt geïnterpreteerd. Ik vind het belangrijk dat mensen correcte informatie krijgen en met de duimpjes omlaag kun je vaak zien of je informatie correct is of niet.

Mijn vraag luid daarom; is er een manier om makkelijk en snel veel duimpjes omlaag te spotten zodat je je antwoord op tijd kunt verwijderen en daarmee verkeerde informatie tegen gaat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij een eigen antwoord:
Uiteraard bij het antwoord EN In je punthistorie -1 voor elke duim
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zie die niet in mijn punthistorie staan hoor.
Z512099
9 jaar geleden
In de antwoordwaardering worden de minpunten mee berekend. Als je ernaast zit, krijg je een mail daarover, als de argumentatie van die min terecht is, heb je nog tijd genoeg om te verwijderen.
Een duim naar beneden is niet altijd een indicatie voor een verkeerd antwoord, er komen hier regelmatig juiste antwoorden met nuttige info voorbij, die toch een min krijgen.
Vooral met de anonieme minnen moet je geen rekening houden.
Als je achter je antwoord staat en goed onderbouwd is moet je het niet verwijderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het al eerder opgemerkt: het is jammer dat gv geen manier heeft om alleen minnetjes te accepteren van iemand die er commentaar bij geeft.
Je ziet soms uitstekende antwoorden met minnetjes. :-(
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan ook anoniem plussen dus waarom zou anoniem minnen erg zijn?
Wat maakt het uit,is dat nou zo belangrijk,ik zie het niet eens op de iPhone App die ik nog gebruik.
Totaal oninteressant.
Antoni
9 jaar geleden
Gesp, "Dit is géén waardevol antwoord op de vraag.", dat is de (basis)uitleg bij een duimpje omlaag, en daar zal je het (soms) mee moeten doen... Overigens wordt bij een duimpje omlaag geen punt afgetrokken, compris.

Het beste antwoord

De beste methode is als de duim voorzien wordt van uitleg waarom die ingedrukt is. Als jij in je notificaties hebt aangevinkt dat je mail wilt ontvangen bij reacties op jouw antwoord, dan kom je daar op de snelste manier achter.

Helaas is het nog steeds mogelijk om zonder toelichting op die duim te drukken. In de hoop dat heel veel mensen in de enquête anderhalve maand geleden hebben aangeven dat ze dat graag veranderd willen zien geef ik hierbij dus nog een reden om dat aan te passen.

Toegevoegd na 31 minuten:
Nog een methode is om alle vragen waarop jij een antwoord hebt gegeven te gaan volgen. Dan krijg je een bericht wanneer er een nieuw antwoord op gekomen is, en dan zie je gelijk of jouw antwoord van negatieve duimen (al dan niet terecht, want ook hier gebeurt het dus weer dat die negatieve duim onterecht ingedrukt wordt....) is voorzien.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is dus geen andere manier dan e-mail notificaties? gezien deze gruwelijk irritant zijn :-) Opsich is zonder toelichting nog niet zo heel erg vind ik, wanneer ik meer dan 5 duimpjes omlaag heb en geen omhoog is het voor mij duidelijk dat het antwoord weg kan. Jammer dat er geen andere manier is :-\
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke enquete?
Reddie
9 jaar geleden
@JustKidding , "is het voor mij duidelijk dat het antwoord weg kan".
De vraagsteller kan dan zelf beoordelen of dit geen goed antwoord is. Een antwoord verwijderen heeft geen zin.
Amadea
9 jaar geleden
@Broodjeei, deze: https://nl.surveymonkey.com/s/RX6PMH6
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De min is idd onterecht. +
Amadea
9 jaar geleden
En inmiddels al drie keer zónder toelichting waarom...
Antoni
9 jaar geleden
Ik begrijp de ironie van de "grap" wel, (gewoon) een duimpje omlaag geven bij een vraag en een antwoord over duimpjes omlaag. Geen duimpje omlaag van mij overigens.
Bordensteker
9 jaar geleden
Volgens mij krijg je alleen een e-mail notificatie bij tekstuele reacties, niet bij plusjes zonder tekst en ook niet bij minnetjes zonder tekst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien erg grappig om de duimpjes omlaag te geven. Maar alsnog het beste antwoord ;-)