waar zijn de top-scores van gv gebleven?

ik zie ze niet meer staan..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ik las : waar zijn de topscoorders van GV gebleven !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of bedoel je die twee op nummer 1 (X) en nummer 2 (A)? Die hebben een rustperiode. Zie gvf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat bedoelde ik eigenlijk..verplichte rustperiode?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het boterde niet tussen die twee, dus krijgen ze nu een afkoelperiode. http://goeievraagnl.123forum.nu/viewtopic.php?f=38&t=1131

Het beste antwoord

Die hebben een rustperiode, zie link naar het gvf.

Met rust periode bedoel ik ook een afkoelperiode. Nogal wat onenigheid tussen die twee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee... Antwoordman:
"
Hallo lieve GVF-ers! Het gaat even rustig worden op GV! Geen vervelende opmerkingen meer van mijn kant.
Geen larie meer van XiniX. Ons beider accounts zijn geblokkeerd.
Ik zal het beheer even bedanken voor deze rustperiode die me nu is gegund, ik denk dat ik eerst
maar eens ga stofzuigen en de kattenbak verschonen.
"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o heftig..heb me meteen aangemeld voor t forum.maar dat duurt even.kan iemand me zeggen waar t over ging?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussen X en A boterde het al een hele tijd niet. Altijd hele heftige reacties op de antwoorden.
Dat is kennelijk uit de hand gelopen. Ik weet echter niet op welke vraag dat was. Ook denk ik dat het inmiddels is verwijderd. Op gvf is maar 1 kant te zien. Want X en andere anders gelovigen zijn hier niet zo actief op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik lees t net.nou ja vluchtig dan.ze beschuldigen x van punten-fraude en lage kwaliteit antwoorden.maar prijzen zichzelf als harde kern met kwaliteit..ofzo..klinkt ook niet echt gezond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees het alsjeblieft met een korreltje zout. Je weet hoe men de verhalen kunnen opblazen omdat met diep in de emoties zitten. Het is in ieder geval een stukje rustiger hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja heel rustig..zal t inderdaad met korreltje zout nemen.want als ik t zo lees klinkt t wel héél zwaar..ik moest eerlijk gezegt wel heel erg lachen om t woord"xinix-effect"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je

Andere antwoorden (3)

Ik zie dat je de mobiele versie van GoeieVraag gebruikt. Op deze versie is het inderdaad niet te zien, dat heb ik ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier:

http://www.goeievraag.nl/top/lijst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat zij andere verplichtingen hebben .
Een lang weekendje weg bv .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan niet op t forum.maar daar schijnt wat op te staan hierover.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan je aanmelden onder de naam die je hier hebt. Ik zal proberen om een quote te plaatsen als reactie op mijn antwoord, maar ik ben bang dat die verwijderd zal worden.