Waarom kan antwoorden niet als waardevol markeren?

Als ik zo rondkijk langs alle vrage en antwoorden, dan denk ik soms: he, dat is een goed antwoord. Maar als ik dan op het duimpje omhoog klik verschijnt er een tekst van je niveau is te laag. Hoe werkt dit en hoe krijg ik een hoger niveau?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een antwoord geeft, een plusje krijgt of inlogt, krijg je punten.

Als je honderd punten of meer hebt verzameld mag je plusjes (en minnetjes) gaan geven.

Zo zorgt GV ervoor dat mensen pas over antwoorden kunnen oordelen als ze al een tijdje meedraaien en enig idee hebben waar het bij GV om draait.
rose
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vanaf 100 punten mag jij punten geven middels de duimpjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat gv niet wilt dat iedereen maar komt binnenvallen en als een wilde punten gaat geven. Eerst maar eens kijken of het bevalt.
Je krijgt punten door vragen te beantwoorden (1 punt). En andere mensen kunnen jouw antwoorden weer plussen (1 punt).
Ook kun je voor je vraag punten krijgen wanneer deze wordt beoordeeld als goeie vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Flashbang : Vooral ook om te voorkomen dat mensen niet allemaal verschillende accounts aanmaken om op die manier ZICHZELF duimpjes te kunnen geven. Om op die manier te kunnen frauderen moet je nu dus wel héél erg geobsedeerd zijn door punten, want dan moet je al die spookaccounts eerst ook nog naar de 100 punten toewerken. Een normaal mens heeft daar natuurlijk weinig trek in. Een soort fraude-beveiliging eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, frauderen, valsspelen, cheaten, 't is maar net hoe je het wilt noemen. En geloof het of niet, maar het komt van tijd tot tijd ECHT voor. Moet je wel een beetje zieke geest voor hebben, maar die mensen zijn er blijkbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, zo is iedereen lekker bezig! Uiteindelijk gaat het hele puntensysteem van GV natuurlijk helemaal nergens om.
Hoera ik krijg een virtuele medaille :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja psies, een virtuele vitrinekast. Hij is nog leeg :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat vind ik dus ook. Maakt toch allemaal niets uit, het gaat helemaal nergens over. Het is een leuke bezigheidstherapie. Wat ik ook altijd zo leuk vind dat mensen zeggen dat ze hier zijn omdat ze zo graag mensen willen "helpen". hahahhah hoezo helpen? Snel een antwoord geven, door naar de volgende vraag en nergens meer op reageren....
Dat klopt, als je de 100 punten grens bereikt hebt, kun je "duimpjes" geven. Als je bovenaan de pagina op help en vervolgens op punten klikt, zie je precies hoe je aan die punten komt. Bovendien staat er een soort schema welke "dingen" je met die punten kan doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door eerst heel veel vragen beantwoord te hebben