Hoe krijg ik de mobiele versie van Goeievraag weer terug op mijn mobiel?

Op mijn oude Samsung telefoon heb ik altijd de mobiele versie van GV kunnen gebruiken (Android). Sinds twee weken lukt dit niet meer en krijg ik de gewone desktop versie. Dit vind ik erg lastig met een mobiele telefoon. Ik kan met deze telefoon ook geen linkje 'mobiel' vinden op de site. Ook heb ik al gekeken bij mijn telefoon instellingen, maar ik vind geen oplossing.
Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je in het menu van je browser gekeken of er een vinkje staat bij Desktopversie opvragen? Volgens mij heeft Goeievraag trouwens een design die zich automatisch aan de schermgrootte van je device.

Antwoorden (1)

Goeievraag is onlangs een 'responsive website' geworden. Zoals vele websites in de hele wereld is er nu geen verschil meer nodig tussen de verschillende apparaten. De website past zich aan aan het apparaat waarop je hem benadert.
Kortom: de mobiele website is niet meer.(nodig)
AWM
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Die 'responsive website’ is alleen wel zo buggy dat ik de oude vertrouwde mobiele website nog graag zou gebruiken. Zaken als verminkte en dubbele buttons zijn nog tot daar aan toe, maar regelmatig kan ik alleen de eerste serie vragen bekijken, simpelweg omdat de navigatiebalk om naar de volgende pagina te bladeren compleet ontbreekt !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je eens proberen op een vraag een reactie te geven met android tablet. Dan piep je wel anders. Ik zou nog maar eenkeertje gaan testen als ik jullie was.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
geen probleem hiet. samsung s4
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op mijn Samsung is de website totaal vervormd. Rare vlakken erin, dubbele buttons en inderdaad Ozewiezewoze, ik kan ook alleen maar de eerste serie vragen bekijken.
Dit alles maakt het een stuk on-interessanter om de website nog te bezoeken.