Hoe kan ik een vraag van mij terugvinden met de antwoorden er onder?

Toegevoegd na 3 minuten:
jammer genoeg raakte ik een nuttige en waardevolle antwoord kwijt ik k zoeken via mijn activiteit GV. hoe zoek ik die?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wanneer je GV opent, staat rechts je profielfoto.
Klik daarop en je krijgt de historie van je vragen en antwoorden.
Klik op "vragen".
Wanneer je op de betreffendevraag klikt, komt het antwoord erbij.
8 jaar geleden
Je kunt via Mijn pagina onder Mijn activiteit bij Gesteld alle vragen langsgaan die jij op Goeie Vraag geplaatst hebt.

Je kunt ook op steekwoorden (http://www.goeievraag.nl/zoek?q=vraag&p=1&sort=-date ) de vraag op de site terugzoeken.

Maar je kunt die steekwoorden ook in Google intypen en dan als laatste "goeievraag.nl" (of .be) erbij zetten, en dan zul je jouw vraag ook terugvinden.
Amadea