Weet iemand een truckje om een naam te zoeken?

GV heeft 10000 leden en ik moet een naam hebben,ik weet niet meer hoeveel punten die persoon heeft

Is er een genie die hier een antwoord op weet anders zoek ik me wezenloos

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar gaat het over?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik moet iemand iets vertellen over zijn reactie zijn naam is juda hoe vindt ik hem hier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/profiel/juda

Het beste antwoord

Waar herinner je je de persoon van? Je kunt bijvoorbeeld gaan zoeken op vragen (oftewel, zoektermen) waarmee je die persoon associeert.

Als het een Gast is, wordt hot sowieso hopeloos.

Toegevoegd na 36 seconden:
Oeh, misschien dat een omschrijving van een avatar kan helpen. Veel mensen herkennen medegebruikers aan de avvy, namelijk.

Toegevoegd na 7 minuten:
a.d.h. van deze reactie: "ik moet iemand iets vertellen over zijn reactie zijn naam is juda"

Ga naar je persoonlijke profiel. Verwijder je naam in de URL. Tik daar Juda in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij heet juda zoiets zwarte avatar punten ben ik vergeten jammer genoeg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thanks zal de vraag zo sluiten zodra het kan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plus

Andere antwoorden (1)

http://www.goeievraag.nl/profiel/naam

Bij naam de naam invullen van de persoon, als je die nog weet natuurlijk.