Wat te doen als een vraag op gv niet beantwoord wordt?

Ik heb een week geleden een vraag gesteld.. (Hebben alle dieren smaakpapillen?) Er is 1 antwoord gegeven en dat is geen volledig antwoord op mijn vraag..
Ik heb de tijd dat de vraag open staat met een week verlengd, maar ik verwacht eigenlijk niet dat er nog meer antwoorden gaan komen..
Ik wil toch graag antwoord op mijn vraag.. maar hoe pak ik dit aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Martin Gaus benaderen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal eens gaan kijken of ie een website heeft met een vragen rubriek.. Dank voor de suggestie.. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas is die nogal op honden gefixeerd.. haha..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, klopt, maar honden zijn ook onderdeel van alle dieren :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Martin Graus de smeerlap is Niet tegen sex met dieren ! !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door deze vraag te stellen, heb je eigenlijk zelf reclame
gemaakt voor je smaakpapillen-vraag. Dat is dus in ieder geval al een mogelijkheid om extra antwoorden te genereren.
Ik ga NU voor je op zoek naar het/een antwoord en meld
me z.s.m. bij je onbeantwoorde vraag.

Het beste antwoord

Soms stel je een vraag die an sich gewoon goed is (zoals hebben alle dieren smaakpapillen), en toch valt die om de een of andere reden (bijvoorbeeld omdat er op dat moment heel veel vragen gesteld worden) al heel snel niet meer op.

Als je de vraag nog een keer stelt, echter, loop je dikke kans dat die verwijderd wordt. Als je oude vraag echter nog niet gesloten is, kun je nog besluiten die te verwijderen en de vraag inderdaad opnieuw te stellen.

Wil je de vraag sowieso nog een keer stelen en kun je hem niet meer verwijderen, da kun je hem overnieuw proberen te stellen. Eventueel iets aangepast, of met de nadrukkelijke mededeling dat je vorige keer geen antwoord hebt gekregen. Daar hebben de mods alle begrip voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt.. Door het stellen van deze vraag heb ik onbedoeld al belangstelling voor mijn oude vraag gekregen.. Ik wacht dat even af, en anders weet ik nu wat ik kan doen.. :)

Andere antwoorden (1)

De tijd dat de vraag openstaat verlengen, een vraag stellen over hoe je meer antwoorden op een vorige vraag kunt krijgen, en hopen dat mensen via je profiel de vorige, onbeantwoorde vraag opzoeken!

En het werkt: ik ga even in je profiel kijken naar je vorige vraag. Maar ik garandeer nog geen antwoord!