Wat te doen als een vraag in meerdere categoriën valt.

Stel je hebt een vraag over twee overlappende categoriën.
Hoe maak je dan de beste keuze.
Voorbeeld hoe programmeer je een kernel.
Kernel is hardware en programmeren is programmeren of software. Wat te kiezen altijd de eerste bijvoorbeel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ik ben het niet helemaal met je vraag eens. Een kernel is ook software.

Het beste antwoord

ik doe altijd wat ik het beste bij vind passen in dit voorbeeld is dat 'Programmeren en design' je vraag gaat over hoe programmeer... dus je wil iets weten over programmeren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In dit geval gaat je vraag met name om het programmeren, dus zou ik het onder de catagorie 'programmeren en software' plaatsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij dit voorbeeld de categorie hardware. ga bij jezelf na wat het belangrijkste onderdeel van je vraag is. gaat hij over het programmeren op zich? nee, hij gaat over het programmeren van de kernel, wat de kernel het hoofdonderwerp van je vraag maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hardware

je vraag gaat over hoe om te gaan met hardware dat daar sofware voor nodig is is secundair.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
+1 voor de sofware, want dat is het meestal :)
dan doe je gewoon bij overig of waar het meest bij past