Waarom kan ik niet meer met mijn gebruikersnaam inloggen?

Ik kan nu niet meer op mijn account, omdat ik mijn e-mail adres moet invoeren. Mijn e-mail adres van 5 jaar terug ben ik vergeten en die kan ik ook niet ergens opvragen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Erna55
7 jaar geleden
Het feit dat je de vraag gesteld hebt, betekent dat je ingelogd bent...
Ritsuka
7 jaar geleden
De site is veranderd
SimonV
7 jaar geleden
Maar onder een nieuwe naam...
Amadea
7 jaar geleden
Dezelfde naam, met het cijfertje 2 erachter.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb een nieuwe account moeten aanmaken.
crispy
7 jaar geleden
Stel dat je antwoord krijgt, maakt dat dan iets voor je uit? Het kan niet meer, het waarom doet er dan eigenlijk niet meer toe. Ik denk dat het komt omdat er op goeievraag veel fake accounts zijn met niet bestaande email adressen erachter. Een nieuwe start van GV met de verplichting om eenmalig opnieuw in te loggen met je echte email adres is dan een goede filter.
Ritsuka
7 jaar geleden
Het is niet eenmalig inloggen, het moet elke keer met email. Je word nog wel eens spontaan uitgelogd nu

Antwoorden (2)

Kreeg je geen notificaties van goeievraag? Dat e-mailadres moet je gebruiken. Waarom dat veranderd is weet niemand, maar het hangt ermee samen dat Goeie Vraag geen eigen website meer heeft. Het is nu onderdeel van Startpagina geworden. En kennelijk heeft Startpagina alleen inlogmogelijkheid op e-mailadres.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vast wel, maar het is alweer ruim 5 jaar terug en weet niet meer welk e-mailadres het was.
Amadea
7 jaar geleden
Er zijn op 28 juni jl. voor het laatst notificaties verzonden. Heb jij die ook gehad? Dat is dan het e-mailadres dat je moet gebruiken.
criseyde
7 jaar geleden
Ik heb nooit een notificatie ontvangen...kwam er ook pas achter toen het al een feit was. Ben ruim een week bezig geweest om te achterhalen welk e-mailadres ik gebruikt had bij het registreren...
Omdat men niet goed door heeft gedacht bij Sanoma/Startpagina toen men verzonnen heeft dat men van inlogmethode ging veranderen. Iedereen die jaren geleden met een provider e-mailadres zijn account heeft aangemaakt, en nooit geen interesse heeft gehad in notificaties is nu mooi de pisang.

Ik zie het nog niet gebeuren dat er straks een regeling komt om dit gecreëerde probleem op te lossen door Sanoma, maar het valt niet uit te sluiten.