Hoe komt het dat vele knoppen van deze website bij mij niet werken?

Wat is hier de oplossing voor?

Picture for question
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij mij werken alle knoppen.
Welke browser gebruik je?
ronron1212
7 jaar geleden
stuur je vraag of probleem naar
contact@goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ligt aan je browser. Bij mij in Opera doen ze het prima .
ronron1212
7 jaar geleden
Ligt het daarom aan de browser ik gebruik een andere en heb ook geen problemen Marleen.
Ritsuka
7 jaar geleden
Bij mij werkt alles in IE en FF, wat voor addons gebruik je?
erotisi
7 jaar geleden
Ik gebruik nu chrome. Maar zowel in FF als in edge en opera werken ze ook niet. Wat zijn addons?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Adblocker lazarus, dat zijn addons of extensions.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inderdaad ligt het niet per se aan je browser. De een heeft het probleem wel de ander niet met dezelfde browser. Soms helpt even opnieuw inloggen zelfs.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Probeer eens de incognitomode (ctrl-shift-n)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat schakelt alle addons/extensies uit.
erotisi
7 jaar geleden
die incognitomode werkt niet, in tegendeel zelfs, net nu mijn profiel weer op orde was, was hij daar weer een chaos.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Herkenbaar probleem en had al contact met beheer via mail.
Het is nu bekend bij de IT-afd en ze werken aan oplossingen. Het ligt met zekerheid niet aan browsers , addons en software in onze pc; is al doorgenomen :)

Antwoorden (2)

Net zoals jouw vorige vraag betreft het hier een onvolkomenheid van het systeembeheer. Hoe dit technisch in elkaar steekt weet ik niet, maar iets aan de code zal moeten worden gewijzigd om te bewerkstelligen dat de link achter de button rechtstreeks werkt in plaats van na specifieke opdracht. Ze leiden je namelijk wel naar het betreffende onderdeel als je er met de rechter muisknop op klikt en dan aangeeft dat het moet openen in een nieuw scherm of tabblad.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+Het gekke is dat het bij mij en anderen weer wel goed werkt. Maar dat is vaak zo hier, wat voor de een werkt met een combi aan OS en browser (en wellicht plug-ins) werkt voor een ander niet. Ik kan gewoon de linkermuisknop gebruiken.
erotisi
7 jaar geleden
Die andere onvolkomenheid is juist verbeterd en mijn profiel is weer normaal. Misschien dat de knoppen ook weer gaan werken
Amadea
7 jaar geleden
Mijn profielpagina ziet er nog steeds verminkt uit.
erotisi
7 jaar geleden
Bij mij inmiddels ook weer.
Mogelijkerwijs heb je een adblocker. Schakel de adblocker uit en probeer het nog eens.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
erotisi
7 jaar geleden
Ja, dat werkt.
erotisi
7 jaar geleden
maar zou toch wel graag een adblocker willen hebben, want het laden van sommige websites gaat aardig langer duren. Zou je dat kunnen aanpassen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Andere adblocker proberen. Ik heb AdBlock (dus niet plus)
erotisi
7 jaar geleden
Is adblock ook voor windows 10
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er bestaan ook adblockers die het HOSTS bestand aanpassen. Die Adblockers vallen bijna niet te detecteren. Ik heb jammer genoeg geen voorbeelden.