Ik lees dat een vraag 0 punten kost maar dat je die terugkrijgt wanneer je een beste antwoord kiest. Wat heb je daar aan?

Ik begrijp de zin er niet van eigenlijk. Zie bijgevoegde screenshot.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is denk ik een overblijfsel uit de tijd dat vragen stellen WEL punten kostte. Tekst is dus niet goed aangepast.

Antwoorden (1)

Jarenlang heeft het stellen van een vraag op Goeie Vraag drie punten gekost, en die kreeg je inderdaad terug zodra je een beste antwoord koos of zelf de vraag sloot.
Maar er is de laatste maanden veel gewijzigd, waaronder dus ook dat je geen punten hoeft in te leveren om een vraag te stellen. Je kunt zelfs een punt verdienen door de vraag te voorzien van trefwoorden.
Omdat er zoveel wijzigingen zijn doorgevoerd lopen niet alle teksten meer synchroon met de nieuwe regels. Zo staat er bijvoorbeeld her en der ook nog dat je 16 jaar moet zijn terwijl de minimumleeftijd inmiddels 13 jaar is. En kennelijk is ook de toelichting bij het stellen van een vraag niet volledig gecorrigeerd. Dat heb je goed opgemerkt, het was mij nog nooit opgevallen!
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
't Was mij al opgevallen dat het in
de Algemene Voorwaarden - laatstelijk gewijzigd op 06/05/2013 - ook 16 jaar genoemd wordt. 10.1 De Website is niet gericht op personen die jonger zijn dan 16 jaar. Een Bezoeker verklaart door het invullen en versturen van het Registratieformulier dat hij/zij 16 jaar of ouder is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ook is het vreemd dat deze categorie nog steeds "GoeieVraag.nl" heet :)
Amadea
7 jaar geleden
Sinds er geen notificaties meer verzonden worden is dit ook een twijfelachtige: "Je vraag wordt bovendien speciaal onder de aandacht gebracht bij mensen waarvan wij denken dat zij het antwoord weten". Hoe dan?
anneliez
7 jaar geleden
Krijg je nog punten dan? ik sta al weken op hetzelfde aantal, of ik nu wel of niet inlog of antwoord geef
anneliez
7 jaar geleden
lol. nu heb ik ineens een punt erbij