Als iemand je antwoord een minnetje geeft, gaat er dan een punt van je puntentotaal af?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. De minnetjes tellen niet mee in het puntentotaal, maar tellen wel mee bij de berekening van je antwoordwaardering.

"De antwoordwaardering die je op je profielpagina en in de toplijsten terug vindt, wordt berekend aan de hand van de verdiende - of verloren punten met betrekking tot de door jouw gegeven antwoorden:

* geven van een antwoord
* positieve beoordelingen
* negatieve beoordelingen
* beste antwoorden"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee hoor. De minnetjes hebben alleen invloed op je antwoordwaardering. De plusjes daarentegen hebben wel een positieve invloed op je puntentotaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, er wordt geen punt afgetrokken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel een punt erbij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel en goede morgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gelukkig het is weer maandag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En morgen dinsdag.
De minnetjes hebben geen invloed op je puntentotaal, ze worden er dus niet vanaf getrokken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee.
En dat zou je gewoon in de helpfile kunnen lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja, luie SpyGon he