Hoe kan ik mijn Sanoma account afsluiten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Het is op dit moment nog niet mogelijk om zelf je Sanoma-account te verwijderen.
Een optie is om je account niet meer te gebruiken, je account kan na 18 maanden worden verwijderd uit de database van Sanoma|SBS.
Als je je account wilt verwijderen kan je ook contact opnemen met de klantenservice van het merk waarvoor je je Sanoma Account gebruikt. De klantenservice kan je account dan voor je verwijderen.
Dat kan voor GoeieVraag hier:
http://www.startpagina.nl/contact

Antwoorden (1)

Hoe verwijder ik Mijn account?
Wanneer je je account op wilt zeggen, kun je een e-mail sturen naar
Webmaster Startpagina
. ij maken het dan voor je in orde.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je Sanoma account is automatisch overgegaan naar startpagina.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
De vraag gaat niet over het GV-account.
Onder een Sanoma Account vallen ook de websites van de bladen van Sanoma. http://help.kijk.nl/customer/nl/portal/articles/2401399-wat-is-sanoma-account-
SimonV
7 jaar geleden
Met andere woorden, als je het GV-account laat verwijderen, blijft je account voor bijvoorbeeld de Libelle nog steeds bestaan. ;-)