Is er nog een mogelijkheid om via Goeievraag naar meningen te vragen van andere gerbuikers?

Zover ik me kan herinneren weet ik nog dat er vragen geplaatst konden worden bij Goeievraag Café? Of iets in die richting?

Kan dit niet meer?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit kan nog altijd in de categorie "meningen"
7 jaar geleden
Het cafe van GV bestaat niet meer.
Mar er is wel een mogelijkheid : Je kunt nu hier je vraag stellen in de categorie " meningen" .

Toegevoegd na 1 week:
Sinds 2 januari 2017 bestaat de categorie " meningen" niet meer.
Je kunt nu niet meer om meningen vragen.
7 jaar geleden
Nee, de categorie "meningen" bestaat helaas niet op deze website.
Als je toch een mening wilt moet je de vraag verbloemd stellen zodat het aan de richtlijnen voldoet.
Zo niet wordt je vraag subiet verwijderd.