Ja, die blijven gewoon tussen alle andere vragen op categorie te vinden en te raadplegen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, het internet vergeet niets.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Dat is onjuist. Zo is er bijvoorbeeld bij Goeie Vraag een storing geweest die het nodig maakte om het systeem door middel van een backup van enkele dagen ervoor terug te zetten. De vragen en antwoorden die in de tussentijd geplaatst waren zijn voorgoed verdwenen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
:P @Anonomioe t is wel waar wat je zei.
@Amadea Het is wel juist, er zijn dagelijks bots die websites compleet opslaan, die kun je niet weghalen zoals: web.archive.org