Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom geeft GoeieVraag geen aanbevolen vragen?

Ik heb me interesses al lang opgegeven, maar hij blijft steeds zeggen dat ik mijn interesses moet opgeven voor aanbevolen vragen.
Als ik klik op interesses toevoegen staan ze er al wel.
Dus ze zijn wel opgeslagen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
205

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij de instellingen op je account kan je aangeven of je de de notificaties per mail wilt ontvangen. Een vinkje aanklikken en klaar ben je.

Toegevoegd na 4 minuten:
1. mijn pagina
2. instellingen
3. notificaties


Instellingen

Account Interesses Notificaties Wachtwoord

E-mailnotificaties

Alle notificaties:
Zet alle notificaties aan
Zet alle notificaties uit

Aanbevolen vragen:
x Ja
Nee


Antwoorden op mijn vragen:
x Ja
Nee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Rieneke1
7 jaar geleden
Je kan aangeven wat je wil ja. Of het vervolgens ook gebeurt moet je maar afwachten. Het is beter je adem ondertussen niet in te houden.
Als ik de vraag goed gelezen heb, dan is het aanmelden ook niet het probleem. Het probleem is dat er vervolgens niets gebeurt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik hoef het niet per e-mail te ontvangen.
Ik wil graag op aanbevolen vragen kunnen klikken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.startpagina.nl/v/ En onder 'Openstaande vragen' zie je een schuifknop of twee tabs (afhankelijk van je apparaat), die waarschijnlijk gemarkeerd staat op 'Alle vragen'. Deze kan je dus aanpassen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Toch krijg ik al lang ook weer aanbevolen vragen. Sterker, zodra ik even niet bezig ben op GV is er weer in 'no time' een melding met 'aanbevolen vragen' binnen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding