Waarom geeft GoeieVraag geen aanbevolen vragen?

Ik heb me interesses al lang opgegeven, maar hij blijft steeds zeggen dat ik mijn interesses moet opgeven voor aanbevolen vragen.
Als ik klik op interesses toevoegen staan ze er al wel.
Dus ze zijn wel opgeslagen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij de instellingen op je account kan je aangeven of je de de notificaties per mail wilt ontvangen. Een vinkje aanklikken en klaar ben je.

Toegevoegd na 4 minuten:
1. mijn pagina
2. instellingen
3. notificaties

Instellingen

Account Interesses Notificaties Wachtwoord

E-mailnotificaties

Alle notificaties:
Zet alle notificaties aan
Zet alle notificaties uit

Aanbevolen vragen:
x Ja
Nee

Antwoorden op mijn vragen:
x Ja
Nee
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Rieneke1
7 jaar geleden
Je kan aangeven wat je wil ja. Of het vervolgens ook gebeurt moet je maar afwachten. Het is beter je adem ondertussen niet in te houden.
Als ik de vraag goed gelezen heb, dan is het aanmelden ook niet het probleem. Het probleem is dat er vervolgens niets gebeurt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik hoef het niet per e-mail te ontvangen.
Ik wil graag op aanbevolen vragen kunnen klikken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.startpagina.nl/v/ En onder 'Openstaande vragen' zie je een schuifknop of twee tabs (afhankelijk van je apparaat), die waarschijnlijk gemarkeerd staat op 'Alle vragen'. Deze kan je dus aanpassen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Toch krijg ik al lang ook weer aanbevolen vragen. Sterker, zodra ik even niet bezig ben op GV is er weer in 'no time' een melding met 'aanbevolen vragen' binnen.