Hoe kan ik het beste zoeken of een vraag al gesteld is?

Ik heb heel vaak dat ik een vraag in het zoekveld intyp en dat die niet gesteld is. Dus dan stel ik hem. Maar dan krijg ik wat later bericht dat die vraag al gesteld is en dat ze mijn vraag hebben verwijderd. Hoe kan ik het beste het zoekveld gebruiken? Met steekwoorden of juist de hele zin typen? (ook over deze vraag heb ik geen idee of hij eerder gesteld is)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoeken via GoeieVraag werkt vaak niet goed.
Zoeken via Google wel, die zoekt ook op synoniemen en fout gespelde woorden.
Google op:
[steekwoorden] site:goeievraag.nl

Voorbeeld:
[labtop trag] site:goeievraag.nl

Levert als hits ook op:
"Een tijdje geleden was mn computer erg traag."
"Waarom is mijn laptop langzaam?"
SimonV