Hoe kan het dat ik 52 antwoorden gegeven heb op 'goeievraag.nl' en er zijn 54 gemarkeerd als waardevol?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

54 keer wordt er bedoeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat een antwoord meer als 1 keer gewaardeerd kan worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom nou -? dikke +
Je antwoorden zijn 54x gemarkeerd als waardevol. Er kunnen meerdere mensen een antwoord als waardevol markeren. Vandaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 vraag kan bwvs 90 x als waardevol worden aangegeven :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is omdat je bijvoorbeeld hier:
http://www.goeievraag.nl/vraag/moeilijkste-woorden-spelletje-galgje-spelen.61666?p=2
twee keer een positieve waardering voor je antwoord hebt gekregen. En voor andere antwoorden krijg je geen enkel plusje. Het totaal is dat 54 keer iemand een positieve waardering heeft gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
U heeft zelf 52 antwoorden gegeven, en de mensen die naar jouw antwoord kijken/lezen of zien kunnen hem als waardevol of niet waardevol markeren. De kans is dus groot dat er bij jouw gewoon meerdere mensen je antwoord waardevol vonden. Het kan dus meer dan 1 keer worden aangegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meer mensen dan één markeren jouw antwoord als waardevol.
leuk voor jou.