Waarom kun je van een min geen plus meer maken en andersom bij de vragen?

Eerst kon je als je bv iemand een - had gegeven er weer een + van te maken bij een antwoord. Waarom kan dat niet meer?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
Ik heb nog nooit gemerkt dat dit kon...
Rieneke1
6 jaar geleden
Daar moest je wel heel snel mee zijn. Heb je niet te lang gewacht?
Rieneke1
6 jaar geleden
Ik ga ervan uit dat je de antwoorden bedoelt, want de vragen kan je alleen maar plussen en dat is nooit anders geweest.
Ritsuka
6 jaar geleden
Kan wel, binnen minuut

Antwoorden (1)

Je kan je nog steeds bedenken. Ik heb net een antwoord van je gemind, en vervolgens snel geplust. De clou is dat je het meteen moet veranderen, later lukt het niet meer.
Rieneke1
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
Inderdaad het werkt! Zoals je merkt!
Rieneke1
6 jaar geleden
Bedankt Simon, en jij ook weer wat geleerd ;)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt! Maar bij ging het net niet, na enkele seconden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En vroeger kon het toch onbeperkt ipv een bepaalde tijd?
Amadea
6 jaar geleden
Nee hoor, dat is altijd maar even geweest.
Rieneke1
6 jaar geleden
wat Amadea zegt, je moest altijd al erg rap zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke bedankt!