Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik een vraag bij de categorie GOEIEVRAAG?

Ik krijg de melding: "Je probeert binnen korte tijd twee keer precies dezelfde informatie te versturen"
Terwijl de informatie die ik wil versturen absoluut niet precies hetzelfde is.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
203
Ritsuka
6 jaar geleden
Als je binnen een paar minuten tijd een vergelijkbare actie wilt doen, krijg je soms deze melding. Gewoon even wachten en dan weer proberen.
Ik heb dat wel eens met een reactie of antwoord plaatsen, dd site is wat traag soms.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zoals je deze vraag gesteld hebt dus. Je vraag is te zien in de categorie Goeievraag.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Inderdaad klopt dit.
Het blijft opmerkelijk dat wanneer ik een vraag verwijder wegens een type of spelfout de vraag niet meer gesteld mag worden wanneer de fout er uit is.
Amadea
6 jaar geleden
Dan moet je eerst zelf je fout geformuleerde vraag verwijderen, en daarna opnieuw stellen. Dan kan het gewoon geplaatst worden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, soms werkt dit niet.
Kijk in je punthistorie of de vraag verwijderd is door jezelf, zo staat het vermeld., dus - 1 en daarna kan je weer een poging wagen.
Maar je moet wel even wachten. Probeer het na 20 à 30 minuten nog eens, anders blijf je deze melding in rode balk krijgen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding