Kan j nog reageren op oude vragen?

Ik lees graag op deze website vragen en antwoorden over huisdieren en specificiek over katten en dan ga ik soms jaren terug.
Soms zou ik een reactie willen geven vb. uit mijn eigen ervaring, maar dan zie ik dat de vraag vb. 6 jaar geleden gesteld werd.
Kan ik dan vooralsnog reageren of is dit "not done"?

6 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, dat is inderdaad mogelijk. Op oude vragen kun je tegenwoordig gewoon nog reageren, en zelfs een nieuw antwoord geven. Maar dat dient dan wel relevant te zijn. Vroeger kon dit niet en was een gesloten vraag voorgoed gesloten. Maar een jaar of wat geleden is dit veranderd.
Amadea
6 jaar geleden
Rosalie48
6 jaar geleden
Dat is heel leuk om weten. Bedankt voor de info.
Alleen als je antwoord voldoet aan de huidige richtlijnen: geen identieke antwoord. Vaak staan er al meer dezelfde antwoorden omdat dit vroeger wel toegestaan was.