Is het sneu voor anderen die goeie tips geven als je toch 1 antwoord als beste moet kiezen? ik heb er moeite mee .

het lijkt dan alsof de anderen voor niets hun best hebben gedaan
aan meerdere antwoorden heb ik wat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe is er op de meeste vragen maar één goed antwoord. Of een vraag kent meerdere antwoorden, maar één antwoord spreekt jou het meeste aan.
Dus bij het geven van het beste antwoord volg je je verstand, of je hart. Niemand zal je dit kwalijk nemen.

Wat soms vervelend is, is dat meerdere mensen tegelijkertijd hetzelfde -goede- antwoord geven. Dit kan omdat je tegelijkertijd het antwoord typt en vervolgens wegstuurt. In dat geval kun je zelf kiezen wie je het beste antwoord geeft. Vaak kiezen mensen voor degene die op dat moment nog de minste punten heeft. Wat je dan kunt doen is de anderen nog een plusje geven en een kleine reactie waarin je ze bedankt voor de bijdrage. Dat wordt altijd wel gewaardeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wel doen voor je de vraag sluit! Reageren op antwoorden van een gesloten vraag kan namelijk niet.

Andere antwoorden (9)

Nee hoor je moet toch kiezen de rest beloon je met 1 punt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet echt sneu voor die andere mensen.
Het is ook onderling wel een klein beetje strijd om het beste antwoord te geven of te krijgen.
Je kan die mensen ook een reactie geven.
Of de bekende positieve duimpjes.
En alleen jij beslist van wie jij het beste antwoord vind.
Er zijn overigens ook veel vragen die gesloten zijn maar zonder een 'beste antwoord'.
Dan geef je het beste antwoord dus aan niemand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms is het ook wel moeilijk, omdat er meerdere goede antwoorden zijn. Gewoon kiezen en de anderen compenseer je een volgende keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat voelt soms sneu. Ik vroeg onlangs naar zangeressen die aan mijn muzieksmaak voldoen. Daar kreeg ik bijzonder leuke antwoorden en reacties op. De moeite die veel mensen doen voor volstrekte vreemden maakt dat het soms sneu is dat je niet meer punten kunt uitdelen.

Aan de andere kant snapt iedereen hoe gv werkt en begrijpen dat er maar één beste antwoord is en er ook maar één is die bepaald welk. Dat ben je namelijk zelf. Zo zijn de regels van het spel.
13 jaar geleden
Als je regelmatig vragen beantwoord.
Dan krijgt iedereen wel eens en keer de mededeling dat hij of zij het beste antwoord heeft gegeven.
En sneu vindt ik het niet want er kan er maar een winen,of de beste zijn.
Het is tenslotte maar een spel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat mij niet om de punten, maar meer om de waardering van de vragensteller, en die kan je laten blijken in een reactie op het antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef mij maar een plusduimpje voor de moeite, het beste antwoord mag je doorgeven aan iemand anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt niet kan kiezen dan kan je ook een vraag sluiten zonder een ''beste'' antwoord te kiezen. Als ik er niet uit kom dan geef ik niemand 10 extra punten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet sneu. Er zijn dingen die wel sneu zijn zoals: been eraf, huis in de fik, fiets gestolen, ach alles is betrekkelijk.