Waar zijn de goeievraag app en extensie gebleven?

Ik heb een tijdje niks met GoeieVraag gedaan misschien dat ik er over heen kijk,zijn ze er niet meer?

6 jaar geleden

Het beste antwoord

Die zijn er niet meer/werken niet meer. App is sowieso niet meer nodig door de website die zich aanpast. Extensie draait hier nog maar werkt maar half.
6 jaar geleden
peterpost
6 jaar geleden
Jammer vooral extensie vond ik wel handig,bedankt voor je reactie.