waar vind ik de punten ranglijst?

eerder een lijst waarop je de totale puntenlijst van elke deelnemer kon vinden, kan deze nu niet meer vinden. ligt aan mij of is dit thans ( nieuwe site) geschrapt ?

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die is er nog niet. Omdat er een datum voor implementatie van de nieuwe versie was vastgesteld heeft men een aantal onderdelen voor latere toevoeging laten staan. Daaronder behoort ook de ranglijst.
Toegevoegd op 01 maart 2018 17:26: bron
Amadea
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
"Daaronder behoort ook de ranglijst." Hoe weet je dat zo zeker? Ik kan er nergens iets over teruglezen. Staat dat expliciet op het forum?
Amadea
6 jaar geleden
'k Heb de bron maar even toegevoegd.