Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je zien hoeveel punten je nog moet om naar het volgende level te gaan?

kan iemand mij helpen ik heb vandaag een account aangemaakt! Ik weet dus nog helemaal niet hoe dit allemaal werkt maar hoe kan je zien hoeveel punten je nog moet halen om in mijn geval in level 2 te komen? :)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
645
LeonardN
6 jaar geleden
Als je vandaag een account hebt aangemaakt kan je niet weten dat van de week de site geheel vernieuwd is en er nog van alles mist en niet werkt. Een van de dingen die mist is de uitleg over punten, die er vroeger wel was.
Amadea
6 jaar geleden
Het maakt nergens iets om uit op welk niveau je zit...
De vraag is trouwens deze week al twee keer eerder gesteld. Zie https://www.startpagina.nl/v/telecom/vraag/641264/punten-niveau-2/?tab=antwoord (met exact hetzelfde antwoord...) en https://www.startpagina.nl/v/goeievraag/vraag/641133/level-2/
LeonardN
6 jaar geleden
Het maakte altijd uit voor aantal vragen/antwoorden en reacties. Daarnaast gaf 100 punten/niveau 1 toegang tot minnen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kun je zien door dit overzicht:
Niveau - Punten
1 0 - 99
2 100 - 249
3 250 - 499
4 500 - 899
5 900 - 1.499
6 1.500 - 2.499
7 2.500 - 3.999
8 4.000 - 6.499
9 6.500 - 9.999
10 10.000 - ...

Hoe je punten krijgt: - antwoorden geven - vragen met trefwoorden stellen - elke dag inloggen - plusduimpjes krijgen - gekozen worden als Beste Antwoord (10 punten) - bronzen medaille krijgen (10 punten) - zilveren medaille krijgen (20 punten) - gouden medaille krijgen (40 punten)
(Lees meer...)
Toegevoegd op 03 maart 2018 15:03: bron
SimonV
6 jaar geleden
Computoon
6 jaar geleden
Zo was het inderdaad. Maar bij mezelf zie ik dat ik 'niveau 13' heb. Tot aan de nieuwe vormgeving kon je niet verder dan 10 komen. Alleen zie ik nergens de nieuwe niveauindeling staan.
SimonV
6 jaar geleden
Klopt. Amadea heeft zelfs niveau 20. Misschien een nieuwe indeling, misschien een bug in het nieuwe systeem.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Welk nut hebben die punten???
LeonardN
6 jaar geleden
Punten hebben ietwat nut voor het aantal vragen/antwoorden/reacties* die je mag geven. En als je niveau 1/oude 100 punten haalt, dan mag je minnen. Ik heb het ooit een keer gepresteerd om mijn reactie-tax te halen met m'n nieuwe account op lvl 1.
SimonV
6 jaar geleden
Staat allemaal in de bron.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding