Hoe kun je in GV makkelijk terug naar de vragenlijst na het geven van een reactie?

Na het geven van een reactie moet ik drie keer op de 'vorige pagina' van de browser klikken om weer bij de vragenlijst in GV te komen. Is er misschien een handiger manier?

6 jaar geleden
3.1K
LeonardN
6 jaar geleden
Dat was bij de oude GV ook eigenlijk zo. Het goeievraag-logo was toen ook de meest gedrukte knop op de site denk ik.
ronron1212
6 jaar geleden
Boven aan de pagina staat home klik daarop en klaar
LeonardN
6 jaar geleden
Ik heb het getest en bij mij is het maar twee keer. Daarnaast heb ik een muis met 5 knoppen, waarvan 1 duimknop pagina terug is. Twee clicks met mn duim en ik ben er. Moet je wel zo'n muis hebben.
LeonardN
6 jaar geleden
Ja ik heb wel door waarom Paulus811 3x zegt. Het kan eigenlijk zoveel maal terugklikken zijn als het aantal reacties dat je geeft onder allerlei antwoorden. Als je dus onder de vraag en onder twee antwoorden reageert kan het wel 4x terug zijn (denk ik nu).
ronron1212
5 jaar geleden
Je kunt ook links op het knopje pijltje links naar link ga je terug

Antwoorden (4)

Ik gebruik de "G" linksboven.
Druk op rechtermuisklik, dan afbeelding openen in nieuw tabblad voor een grotere weergave.
---
Mocht je laag op de pagina zitten kan je met "home" op je toetsenbord direct weer hoog zitten.
---
Een andere mogelijkheid is de homeknop die zich in de blauwe balk bevindt net onder het bovenste element.
---
Twee maal op backspace tikken is een optie. Het is namelijk 2x terug na het plaatsen van een reactie om weer in een vragenlijst te komen.
Toegevoegd op 21 april 2018 10:16: tekst
Plaatje bij antwoord
6 jaar geleden
paulus811
6 jaar geleden
Dank voor je antwoord, maar me deze oplossing ga je naar de 1e vraag bovenin de lijst en dat is niet handig als je (bijvoorbeeld) op pagina 15 bent. De - is niet van mij uiteraard.
Naar mijn bevinden is daar maar één oplossing voor: altijd de vraag waar je op wilt reageren of antwoorden in een nieuw venster/nieuwe tab openen. Dan kun je na het schrijven die vraag sluiten en het bekijken van de lijst met vragen vervolgen bij waar je was gebleven.
Amadea
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Doe ik ook
LeonardN
6 jaar geleden
Dat deed ik enkel als ik door de "mijn activiteit" aan het speuren was. Dit omdat deze pagina zichzelf altijd resette. Ik weet nooit of ik wel of niet ga reageren op een vraagpagina, dus dan zou ik altijd elke vraag bij voorbaat in een nieuw venster moeten openen. Nog niet echt last van gehad dat ik 2x paginaterug moest drukken om weer terug te zijn. Maar + want het antwoord is correct.
2 x klikken op pijltje terug
is de snelste manier en houd je overzicht i.t.t. antwoord geven in een nieuw venster
of
klikken op home en scrollen naar de volgende vraag.
kan maar duurt langer, zeker als je niet op pagina 1 moet zijn
---
Oei, moet zijn : EEN x klikken op pijltje terug ...
Toegevoegd op 21 april 2018 15:24: tekst
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
+Gewoon een paar keer klikken. Hoewel de methode van Amadea klopt zie ik niet hoe het in de praktijk lekker zou werken, maar dat is waarschijnlijk gewenning. Ik zou steeds vergeten dat ik in nieuw venster/tabblad aan het werken ben en na 3x terugklikken er achter komen dat ik het venster/tabblad moet sluiten (wat voor mij een muisbeweging is, terwijl terugklikken een functie is op mijn muis.)
Ik gebruik altijd de home knop direct onder de tekst startpagina
dus van het de regel Home Vraag stellen Categorieen Ranglijsten