Waarom geven mensen nog steeds antwoord op vragen waar al een superduidelijk antwoord op is gegeven?

want ik vind t best wel irritant om tig keer dezelfde of bijna identieke antwoorden bij 1 vraag te lezen...

Toegevoegd na 1 minuut:
en dan bedoel ik vooral de gegooglede antwoorden.. ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Soms zie ik een antwoord staan dat ik correct acht, maar vind ik het erg onduidelijk verwoord.
Omdat ik hetzelfde antwoord wou geven, maar dan wellicht duidelijker uitgelegd, geef ik dan alsnog antwoord.

In veel gevallen is het ook gewoon om het puntje te halen; er wordt een heel beknopt antwoord gegeven dat eerder al veel beter werd gegeven, er wordt door mensen met deze motieven niet veel moeite gedaan om een goed antwoord te schrijven.
Het is ook tegen de regels, om een antwoord te geven dat al eerder werd gegeven, zonder extra, zinnige, informatie toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat gebeurd alleen of bijna altijd in de eerste 5 minuten,dan zijn er een aantal op zoek in google,als het echt identiek is kun je het melden en dan wordt het antwoord verwijderd, dat wordt dan ook gedaan als er genoeg minuten tussen waren

Toegevoegd na 2 minuten:
kijk maar eens bij jou vraag renaissance,daar zit 5 minuten tussen,er stond nog niks toen ik als 3e beantwoorde,alle 3 zijn niet identiek trouwens,verschillende bronnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies +1
(en in de hoop puntjes te pakken)
Soms zijn twee mensen op hetzelfde moment een antwoord aan he typen.

De ene zal dan net iets sneller zijn antwoord posten. Omdat de tweede het antwoord van de eerste nog niet gelezen heeft zou het kunnen dat het antwoord hetzelfde is.

PS: dus jij vond mijn renaissance-antwoord best wel irritant :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vergissing is menselijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat ze dan toch een puntje scoren.......

Toegevoegd na 40 seconden:
hup ik heb er weer een punt bij