Bestaat er Goeie Vraag merchandise?

Ik zou, als licht verslaafde zijnde, best een T-shirt willen met het Goeie Vraag logo er op. Bestaan die al of is er een markt voor? Ik weet dat ik die zelf kan maken bij zo'n online tshirtenboerke, maar wie weet is het een idee voor Sanoma?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"licht verslaafd"? ;)

Het beste antwoord

Ja hoor, bij Bruna in het vak met Sanoma-tijdschriften kun je muismatten en placemats met het GV logo krijgen. Daarnaast staan daar de Avatars op van alle top 100 leden :)

Maar even serieus: ik denk niet dat er heel veel vraag naar T-shirts e.d. met het GV-logo is. Persoonlijk zie ik het ook niet zitten om met zo'n shirt over straat te lopen.
Maar goed, mocht je het graag willen: Je kunt van dat T-shirt print papier kopen, daar print je een GV logo op, knip het uit, leg het op het shirt, ga er met een strijkijzer overheen en voila, jij hebt het enige echte GV-T-shirt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Maak van het GV logo een bmp of jpg bestandje en ga er mee naar zo'n textieldrukkerij. Wel even navragen of het GV logo niet door copyright beschermd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stippel bestel maar een thirt op internet met het logo

i am the best off the rest
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij op de hoek kan zoiets ook gedrukt worden, zo'n 15 euro. Ze bedrukken ook petten, schorten, zakdoeken, key cords.. Misschien bestaat het nog niet maar dat is snel genoeg te realiseren!

hihi ik zie de zakdoek al voor me, die je pakt bij een huilbui, en dan staat er op: IS ER NOG HOOP? GOEIE VRAAG!