ik heb al heel lang niet gesport nu ben ik gaan lopen elke dag ongeveer 15 min als ik langer loop krijg ik pijn in mijn krechterkuit

als ik dan even stop kan ik weer even lopen en krijg ik het weer wat kan dat zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Afhankelijk van je algehele gesteldheid, is wandelen, en goede vorm van beweging! Die mensen van alle leeftijden kunnen doen! Het kan zijn dat je verkeerde schoenen hebt, Of dat je conditie zodanig verzwakt is dat 15 minuten voor jou de max is. Gewoon door blijven lopen! na het lopen voeten en onderbenen masseren! Gaat het dan na weekje niet over! Zou ik naar de huisarts gaan! Als je lang niet gesport hebt, moet je dit voorzichtig opbouwen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Wandelschoenen is goede investering, auto rijd op slappe banden ook belabberd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ongetrainde spieren. Verzuring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch iets om even goed in de gaten te houden. Heb je nog andere klachten? Koud been bv.
Het kan iets met je doorbloeding te maken hebben.
Dit noemt men wel etalage benen, stukje lopen even moeten stoppen, weer een stukje lopen, alsof je etalage's aan het kijken bent.
Het kan natuurlijk ook zijn, dat als je weer wat meer in beweging komt het vanzelf over gaat.
Maar houd het aan, dan zou ik toch eens langs de huisarts.