Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom moet ik een anti robot foto/scherm invullen om een vraag te kunnen stellen?

Als ik via iphone een braag stel kan dat gewoon. Als ik via ipad een vraag wil stellen moet ik bewijzen dat ik geen robot ben door fotos aan te klikken. Meerdere schermen. Waarom is dat? En waarom wel op ipad maar niet op iphone?
Het is erg vervelend omdat t slecht te zien is en dus haast niet te doen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
521
SimonV
5 jaar geleden
Volgens mij toeval. Soms krijg je het schermpje wel, soms niet. Heeft niet zozeer iets met je apparaat te maken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je krijgt het captcha scherm omdat het een antispam maatregel is. In het verleden had je hier wel eens bot accounts die de site volgooiden met rotzooi. Daarom is dit toen ingevoerd.

Op je telefoon zit je op de 'mobiele' versie van de site. Die heeft dat blijkbaar niet.
Op je iPad zie je de site zoals je deze op de pc ziet, daarom krijg je het daar wel.
(Lees meer...)
Ritsuka
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Op de PC heb ik het nog niet eerder meegemaakt. Jij wel?
Ritsuka
5 jaar geleden
Misschien gebeurt het als je meerdere vragen op 1 dag stelt?
SimonV
5 jaar geleden
Op het forum moet ik soms verifiëren, meestal niet. Ik denk dat het niets met iPad of iPhone te maken heeft.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding