Zullen we ooit alle antwoorden al weten?

En dus geen vragen meer hebben waardoor deze site verleden tijd is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (11)

De vraag 'welke vraag hebben we nog niet beantwoord' houden we altijd wel over.

Voor het overige denk ik dat we er sowieso niet bang voor hoeven te zijn.
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ :-)
Nee, want als we denken alles te weten komt er altijd weer een nieuwe waarom.
Waarom deze ziekte?
Waarom die aanslag?
Waarom daar honger?
Waarom die oorlog?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, want er zullen altijd weer nieuwe zaken plaatsvinden, die weer nieuwe vragen oproepen. Kijk maar naar Joran.........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, er zullen altijd mensen blijven zitten met prangende vragen.
Ik noem voorbeelden als:
"Is hij ook verliefd op mij"
"Houdt Justin Bieber van zelfgebreide truien"
"Hoeveel eitjes legt de GeelGerande Watertor" (he, hier weet ik zelf ook eigenlijk nog geen antwoord op...).

Ook aktuele gebeurtenissen zullen altijd voor vragen blijven zorgen. Er hoeft maar een vulkaan uit te barsten, een meisje te worden vermoord of een WK voetbal gespeeld te worden en er zijn altijd wel vragen bij te verzinnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die geelgerande watertor legt geen eieren,om de doodeenvoudige reden,dat hij een mannetje is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe weet jij zo zeker dat Die geelgerande watertor een mannetje is? Het exemplaar uit mijn avatar kwam net de lingeriewinkel uitgezwommen toen ik hem tegen kwam...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je dan nog nooit gehoord van mannen die graag in dames(onder)kleding lopen? De z.g. trivestaten? Schijnt vooral bij de GGWT veel voor te komen.
Denk van niet.Ik heb namelijk een vraag gesteld waar niemand een antwoord op wist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wereld om ons heen verandert en daarmee veranderen ook onze vragen, daarmee zullen we dus onbeantwoorde vragen houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen, hoor. Hoe meer je weet, hoe meer je beseft dat je maar heel weinig weet. Er zullen dus altijd vragen gesteld worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,nooit heel je leven zul jij je afvragen:Hoelang bestaat deze wererld eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig niet. Anders zou deze site op den duur geen nut meer hebben. Vragen veranderen wel. Begin 1900 vroeg men zich af hoe en of je zou kunnen vliegen. Nu willen we weten wat er gebeurd als we sneller dan het licht gaan vliegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat, dat nooit gaat gebeuren want er komen altijd vragen bij.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee we zullen nooit te weten komen wie de navelstreng van jezus heeft door geknipt. of te wel alles wat in t verre verleden heeft plaats gevonden kan nooit met 100% zekerheid na worden verteld. er zal altijd wel iemand net dat ene detail willen weten waar niemand een antwoord op heeft. gewoon omdat het te lang geleden is voor duidelijkheid of bewijs