Ik wil mijn wachtwoord op GV wijzigen maar ik weet mijn huidige wachtwoord niet meer. Wat nu?

De vraag spreekt voor zich.
Je moet als je een nieuw wachtwoord aan wil maken je huidige wachtwoord invullen.

4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als je jouw huidige wachtwoord niet meer weet, hoe kom je dan ingelogd op GV om deze vraag te stellen?
Pieterke
4 jaar geleden
@Elder161 ik heb ingelogd blijven aangevinkt staan.
Pieterke
4 jaar geleden
@elder161. Je moet als je een nieuw wachtwoord in wil stellen je oude wachtwoord invullen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Iedere keer als je de website van GV afsluit moet je toch opnieuw inloggen? Als ik ingelogd blijven aanvink doet ie dat echt niet.
Pieterke
4 jaar geleden
Ik word de ene keer wel gelijk ingelogd en de andere keer niet maar als ik dan op Home klik word ik wel ingelogd. Heel raar maar het is wel zo.
Pieterke
4 jaar geleden
Met gelijk ingelogd bedoel ik dus automatisch ingelogd.
ronron1212
4 jaar geleden
elder161 je moet dan ook niet uitloggen.

Het beste antwoord

Dat staat bij de Veelgestelde vragen:

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Klik in het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail, waarin je kan klikken op de link ‘Stel hier je wachtwoord opnieuw in om een nieuw wachtwoord aan te maken’.
Amadea
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt Amadea!